Porozmawiajmy z Hermioną…
-
Krzysiek89
- Poziom: fandubber
Porozmawiajmy z Hermioną…
Przeglądając czeluście internetu znalazłem bardzo ciekawy i obszerny wywiad z Joanną Kudelską na temat dubbingu - głównie Hermiony, ale nie tylko. Aktorka wspomina m.in. pracę nad polską wersją językową "Hotelu dla psów", "Dzielnego Despero" i "Mostu do Terabithii".
P.S. Zamieściłbym cały wywiad bezpośrednio w tym temacie, ale nie wiem czy prawa autorskie na to pozwalają;nie znam się na tym, dlatego podaję jedynie link do wywiadu.
P.S. Zamieściłbym cały wywiad bezpośrednio w tym temacie, ale nie wiem czy prawa autorskie na to pozwalają;nie znam się na tym, dlatego podaję jedynie link do wywiadu.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2014, o 10:11 przez Krzysiek89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Zbigniew Dolny
- Prawdziwy ekspert
Re: Porozmawiajmy z Hermioną…
...ano przeczytałem. A oto ciekawsze fragmenty wywiadu:
"...On mnie nauczył naprawdę strasznie dużo. Wycisnął mnie jak taką szmatę, wycisnął ze mnie wszystko..."
"...(reżyserzy) znali moją barwę głosu, brali mnie do produkcji..."
no dobra - dalej się nie pastwię...
"...On mnie nauczył naprawdę strasznie dużo. Wycisnął mnie jak taką szmatę, wycisnął ze mnie wszystko..."
"...(reżyserzy) znali moją barwę głosu, brali mnie do produkcji..."
no dobra - dalej się nie pastwię...
Poszukuję filmów i seriali aktorskich do których polski dubbing powstał na zlecenie Canal+, TVP bądź Wizji Jeden. Poszukuję także taśm 16mm z filmami aktorskimi które otrzymały kinowy dubbing a który nie został nigdzie wydany. Dotyczy to produkcji wyświetlanych w kinach do lat 90.
Jeśli nagranie dubbingu jest na taśmie szpulowej to jestem w stanie przegrać go na DVD. Przegranie nośnika VHS lub taśmy 16mm nie stanowi problemu.
Sam staram się kolekcjonować polskie dubbingi do produkcji aktorskich i w swoich zbiorach mam wiele unikatów które nie są nigdzie dostępne. Z chęcią się wymienię za nagrania których nie mam a które mnie interesują. Proszę o kontakt na mojego maila: