Polski-Dubbing.pl • Zobacz wątek - Porozmawiajmy z Hermioną…

Strona główna forum Opinie Artykuły

Informacje prasowe związane z dubbingiem

Porozmawiajmy z Hermioną…

Postprzez Krzysiek89 » 26 lip 2013, o 16:23

Przeglądając czeluście internetu znalazłem bardzo ciekawy i obszerny wywiad z Joanną Kudelską na temat dubbingu - głównie Hermiony, ale nie tylko. Aktorka wspomina m.in. pracę nad polską wersją językową "Hotelu dla psów", "Dzielnego Despero" i "Mostu do Terabithii".

P.S. Zamieściłbym cały wywiad bezpośrednio w tym temacie, ale nie wiem czy prawa autorskie na to pozwalają;nie znam się na tym, dlatego podaję jedynie link do wywiadu.
Ostatnio edytowano 23 wrz 2014, o 10:11 przez Krzysiek89, łącznie edytowano 1 raz
Krzysiek89
Poziom: fandubber

Re: Porozmawiajmy z Hermioną…

Postprzez Zbigniew Dolny » 26 lip 2013, o 20:49

...ano przeczytałem. A oto ciekawsze fragmenty wywiadu:
"...On mnie nauczył naprawdę strasznie dużo. Wycisnął mnie jak taką szmatę, wycisnął ze mnie wszystko..."
"...(reżyserzy) znali moją barwę głosu, brali mnie do produkcji..."
no dobra - dalej się nie pastwię...
Zbigniew Dolny
Prawdziwy ekspert

Postprzez ポッテロ » 27 lip 2013, o 03:05