„Detroit: Become Human”: obsada polskiego dubbingu

Poznaliśmy częściową listę realizatorów polskiego dubbingu do gry Detroit: Become Human. Jest to przygodowa gra interaktywna z 2018 roku stworzona przez francuskie studio Quantic Dream. Premiera w Polsce odbyła się 25 maja 2018 roku, dzięki polskiemu oddziałowi Sony Interactive Entertainment. Za opracowanie polskiej wersji dubbingowej gry odpowiada Studio PRL.

W obsadzie polskiej wersji dubbingowej gry Detroit: Become Human wystąpili:

  • Przemysław Stippa – Connor
  • Mateusz Weber – Markus
  • Miłogost Reczek – Carl Manfred
  • Mirosław Zbrojewicz – Hank Anderson
  • Elżbieta Futera-Jędrzejewska – Amanda
  • Maciej Kowalik – Simon
  • Jakub Mróz – Daniel
  • Krzysztof Cybiński – Luther (niektóre kwestie) / Kapitan Allen
  • Waldemar Barwiński – Detektyw Gavin Reed
  • Lidia Sadowa – Rose Chapman
  • Grzegorz Kwiecień – Todd Wiliams
  • Paweł Ciołkosz – Kapitan Jeffrey Fowler
  • Karol Osentowski – Ralph
  • Michał Konarski – Zlatko Andronikow / Pedro Aabdar / Strażnik
  • Tomasz Dedek – Śledczy
  • Janusz German – HK400
  • Beniamin Lewandowski – Adam Chapman
  • Jarosław Boberek – Telefonista
  • Andrzej Chudy – Prezenter CBN TV / Głos samochodu
  • Joanna Domańska – Prezenterka wiadomości
  • Agnieszka Fajlhauer – Dyspozytorka policji
  • Przemysław Glapiński – Joss Douglas / Derek Myers / Policjant / Sprzedawca
  • Krzysztof Grabowski – Chris
  • Józef Grzymała – Demonstrant
  • Katarzyna Kozak – Kobieta z tłumu
  • Paweł Krucz – Ekspedient
  • Grzegorz Pawlak – Kierowca autobusu / Mężczyzna z tłumu
  • Sebastian Perdek – Pracownik Zatoki Piratów
  • Otar Saralidze – Policjant
  • Krzysztof Szczepaniak – Androidzi-sprzedawcy
  • Piotr Warszawski – Policjant

Główną atrakcją Detroit: Become Human jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje. [opis: gry-online.pl]

Grafika wykorzystana w nagłówku: © Quantic Dream / Sony Interactive Entertainment.

5 komentarzy - Dodaj komentarz

Odpowiedz